لوله و اتصالات پلیمر اتصال

شرکت نوژان پایپینگ یکی از عرضه کنندگان لوله و اتصالات پلیمر اتصال در کشورمان است که فروش مستقیم را به صورت اینترنتی به شما ارائه می کند. در سال ها اخیر نیاز به لوله و اتصالات افزایش پیدا کرده است و به همین دلیل تولیدکنندگان زیادی در این عرصه فعالیت دارند تا بتوانند پاسخگوی نیاز کشور باشند. شرکت پلیمر اتصال یکی از شرکت های معتبر و تخصصی در این زمینه است که انواع لوله و اتصالات پلیمر اتصال را به تولید رسانده و فروش بالایی را در این حوزه به خود اختصاص داده است. این شرکت با استفاده از تجهزات روز دنیا و به کار گیری علم و دانش فراوان در این صنعت به تولید انواع لوله و اتصالات پرداخته که فروش لوله و اتصالات پلیمر اتصال توسط شرکت نوژان پایپینگ انجام می گیرد.

ویژگی لوله و اتصالات پلیمر اتصال

لوله و اتصالات پلیمر اتصال بهداشتی است بنابراین برای انواع سیالات مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع لوله و اتصالات پلیمری شامل لوله و اتصالات یک یا 5 لایه، پلی اتیلن جوشی، پوش فیت، پلی ایلن پیچی و پلیکا و... می باشد. این لوله و اتصالت انعطاف پذیری بالایی دارند بنابراین شکستگی در آن ها کمتر اتفاق می افتد بنابراین ایمنی آن ها بسیار بالا بوده و به دلیل این که اغلب در زیر خاک از آن ها استفاده می ود ، انعطاف آن مهم می باشد.

لوله و اتصالات پلیمر اتصال زمانی که برای پروژه های مختلف به کار می روند به دلیل اینکه انعطاف بالایی دارند نیاز به کمترین اتصالات دارند بنابراین اجرای لوله کشی بسیار آسان خواهد بود و برا موراد مهتلف مثلا برای شیب ها و... از این لوله و اتصالات می توان استفاده کرد.

لوله و اتصالات پلیمر اتصال

طول عمر بالا از دیگر مشخصات این لوله ها بوده و به همین دلیل سال ها می توان از این لوله و اتصالات استفاده کرد.  مقاومت بالای لوله و اتصالات پلیمر اتصال در مقابل خوردگی و در مقابل مواد شیمیایی باعث شده برای انواع سیالات بتوان ازآن استفاده کرد.  همچنین لوله و اتصالات پلیمر اتصال قابل بازیافت هستند و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی نمی رسانند.  وزن کم و نصب آسان از دیگر ویژگی ها و مزایای این نوع لوله و اتصالات می باشد که به واسطه ی آن هزینه های حمل و نقل و نصب بسیار کاهش پیدا کرده است.

انواع لوله و اتصالات پلیمری

  • لوله و اتصالات پلی اتیلن
  • لوله  اتصالات پروپلین
  • لوله و اتصالات پی وی سی
  • لوله و اتصالات پلی بوتیلن

کاربرد لوله و اتصالات پلیمر اتصال

  • سیستم انتقال آب آشامیدنی
  • سیستم انتقال گاز
  • به منظور گرمایش تابشی و گرمایش از کف
  • سیستم فاضلاب
  • استفاده از لوله و اتصالات پلیمر اتصال

لوله و اتصالات پلیمر درحدود 50 سال در بخش های مختلف در صنایع مورد استفاده قرار گرفته و تا به حال از این لوله و اتصالات برای مصارف گوناگونی استفاده شده است. فروش لوله و اتصالات پلیمر اتصال توسط شرکت نوژان پایپینگ با قیمت ارزان در نظر گرفته شده تا رضایت مشتریان به دست آید. به منظور اطلاع از انواع و قیمت لوله و اتصالات پلیمر اتصال از طریق سایت و یا تماس با کارشناسان فروش ما اقدام نمایید.

فروش لوله و اتصالات پلیمر اتصال با بهترین قیمت

با توجه به این که قیمت ها روزانه در حال تغییر و بالا رفتن است و تغییر قیمت ها در فروشگاه ها انجام می گیرد، اما شرکت نوژان پایپینگ با مدیریت خرید های خود محصولاتش را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند. سایت شرکت نوژان پایپینگ در جهت فروش اینترنتی محصولات در نظر گرفته شده است و افراد می توانند به صورت آنلاین خرید آسان را تجربه نمایند. این مجموعه قادر به خدمات دهی به واحد های تولید می باشد بنابراین در صورت نیاز به هر یک از انواع لوله و اتصالات با ما تماس بگیرید.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :