اتصالات پلی رود

اتصالات پلی رود در شرکت نوژان پایپینگ فروش بالایی دارد به دلیل این که شرکت پلی رود یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید اتصالات می باشد که انواع اتصالات برای لوله کشی شهری، لوله کشی های ساختمانی، آبیاری و کشاورزی و... را تامین می نماید. این شرکت یکی از تخصصی ترین مراکز تولید اتصالات  می باشد که انواع تولیدات این کمپلانی شامل  دنده ای، کمربندی، آبیاری قطره ای، پیچی ، شیر ها و... می باشد. با توجه به کیفیت بسیار بالای اتصالات پلی رود ، افراد زیادی از این اتصالات بهره می برند و در صنایع مختلف از آن استفاده می کنند. برند های معتبر به دلیل عرضه ی محصولات با کیفیت ، محبوبیت بالایی داشته اند و در بخش اتصالات ، شرکت پلی رود همواره مورد توجه مصرف کنندگان بوده است.

ویژگی اتصالات پلی رود

-اتصالات پلی رود بسیار مقاوم در برابر شکستگی ، ترک خوردن، ضربه و... می باشند.

-در مقابل فرسایش این لوله ها استحکام بالایی دارند.

-در زمان های بروز زمین لرزه ، مقاوت بالای این لوله ها موجب دوام و ماندگی آن می شود.

-این اتصالات در مقابل خوردگی نیز مقاوم می باشند بنابراین برای انتقال انواع سیالات می توان از اتصالات پلی رود استفاده کرد.

-این اتصالات به دلیل انعطاف بالا و باز بودن دست تولید کنندگان در طراحی و تولید آن می توانند برای پروژه های مختلف که انعطاف بالایی لازم دارند، استفاده شوند.

اتصالات پلی رود

فروش مستقیم اتصالات پلی رود

فروش اتصالات پلی رود به صورت مستقیم توسط شرکت نوژان پایپینگ انجام می گید و افرادی که قصد تهیه اتصالات پلی رود را در کیفیت بالا و به صورت مستقیم دارند از شرکت نوژان پایپینگ می توانند خرید خود را با مناسب ترین قیمت انجام دهند. امروزه استفاده از اتصالات پلی رود برای بخش های آبرسانی، آبیاری، فاضلاب ، ،سیستم گاز رسانی، صنعت ساختمان سازی و در بسیاری از کارخانجات انجام می گیرد.

فروشندگان اتصالات پلی رود هر یک قیمت های مختلفی را برای عرضه ی محصولاتشان در نظر می گیرند، به همین جهت خرید از شرکت نوژان پایپینگ به شما این امکان را می دهد تا بتوانید با قیمت بسیار ارزان خرید اتصالات پلی رود را انجام دهید.

انواع اتصالات پیچ پلی رود

اتصال ماده، درپوش انتهائی، سه راه تبدیل، سه راه مساوی، اتصال نر، اتصال فلنچدار، رابط، تبدیل، سه راه ماده، سه راه نر، زانو، زانو ماده، زانو نر و....

اتصالات کمربندی پلی رود

  • کمربند با انشعاب برنجی
  • کمربند لوله آزبست با انشعاب برنجی
  • کمربند در اندازه های مختلف

اتصالات جوشی فشار قوی پلی رود

فلنج جوشی، سه راه دریچه بازدید، اتصالات دنده‌ای پلی رود، فلنج جوشی پایه بلند، تبدیل فشار قوی، کپ فشار قوی، تبدیل جوشی، زانو جوشی ۴۵ درجه ، سه راه تبدیل جوشی فشار قوی ۹۰ درجه، زانو جوشی فشار قوی ۹۰ درجه، زانو جوشی فشار قوی ۴۵ درجه، مغزی دنده‌ای، تبدیل دنده‌ای روپیچ توپیچ، در پوش دنده‌ای، سه راه جوشی فشار قوی ۹۰ درجه، سه راه دریچه بازدید، اتصالات جوشی فاضلابی پلی رود، سه راه جوشی ۴۵ درجه، سه راه جوشی ۹۰ درجه، موفه کوتاه، موفه بلند، دریچه بازدید، زانو جوشی ۹۰ درجه و....

شرکت نوژان پایپینگ بی شک بهترین مرکز برای خرید انواع اتصالات است زیرا با خدمات دهی و پشتیبانی قوی خود، همواره رضایت مشتریانش را به خود جلب نموده است. جهت نیاز به دریافت هر گونه اطلاعات درباره ی محصولات ،با کارشناسان ما در بخش فروش تماس حاصل فرمایید. ما در این مجموعه انواع اتصالات پلی رود را با نازل ترین قیمت به شما ارائه می کنیم . خدمات دهی عالی و فوری توسط این مجموعه ی معتبر به شما ارائه خواهد شد.

عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :